Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt de verzending?

Onze standaardverzending duurt doorgaans 1-5 werkdagen voor binnenlandse bestellingen. Houd er rekening mee dat de verzendtijden kunnen variëren afhankelijk van uw locatie en mogelijke vertragingen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U kunt uw bestelling eenvoudig volgen met behulp van het trackingnummer dat in de verzendbevestigingsmail staat. Klik gewoon op de trackinglink in de e-mail en u wordt doorgestuurd naar de website van de koerier, waar u de realtimestatus en locatie van uw pakket kunt volgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren nadat ik al betaald heb?

Zodra een bestelling is geplaatst en de betaling is verwerkt, komt deze in ons systeem voor snelle afhandeling. Helaas betekent dit dat we geen annuleringen kunnen garanderen. Als u echter hulp nodig hebt, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice en we zullen ons best doen om u te helpen.

Hoe kan ik contact met u opnemen?

We helpen je graag! Je kunt ons klantenserviceteam bereiken via de volgende kanalen:

Voor niet-dringende vragen kunt u ook ons ​​contactformulier op de website gebruiken. We streven ernaar om alle vragen binnen 24 uur te beantwoorden.

Can’t find the answers you’re looking for? Contact Us.